Laptopproject

Schooljaar 2024-2025

3de jaarAllemaal digitaal – Na de digisprong zetten wij op GO! atheneum Boom het laptopproject verder.
Eigen toestelElke leerling van het 3de jaar wordt eigenaar van een eigen toestel, de Lenovo Yoga L13, dat wordt aangekocht (of geleased) via de webshop.
Waarom?Door te werken met hetzelfde toestel voor elke leerling kunnen wij bij problemen snel helpen en wordt er 4 jaar garantie + service voorzien op dit toestel.
Hoe?Directe aankoop: Je betaalt het volledige bedrag, €848 (excl. auvibel & taksen = € 4,84), in één keer.
Leasing: Je betaalt bij de start €79,16 gevolgd door een betaling van €19,79 gedurende 4 jaar.
Webshophttps://byod-shop.signpost.eu/login
code: 2464601706
Vragen of hulp nodig? ict@atheneumboom.be


Detail leasing:
Totale kost aankoop: €848,00 (excl. auvibel & taksen = € 4,84)
Totale kost leasing: €949,92

MaandTe betalen bedragMaandTe betalen bedrag
Schooljaar 1Schooljaar 3
Bij de start van de huur betaal je
een eenmalige waarborg van €79,16
september€19,79september€19,79
oktober€19,79oktober€19,79
november€19,79november€19,79
december€19,79december€19,79
januari€19,79januari€19,79
februari€19,79februari€19,79
maart€19,79maart€19,79
april€19,79april€19,79
mei€19,79mei€19,79
juni€19,79juni€19,79
juli€19,79juli€19,79
augustus€19,79augustus€19,79
schooljaar 2schooljaar 4
september€19,79 september€19,79
oktober€19,79 oktober€19,79
november€19,79 november€19,79
december€19,79 december€19,79
januari€19,79 januari€19,79
februari€19,79 februari€19,79
maart€19,79 maart€19,79
april€19,79 april€19,79
mei€19,79 mei0
juni€19,79 juni0
juli€19,79 juli0
augustus€19,79 augustus0

FAQ

Waar wordt mijn laptop geleverd?

Wanneer u een laptop heeft besteld, wordt uw toestel gezamenlijk uitgeleverd op de school. Deze wordt vervolgens bij de start van het schooljaar aan de leerling bezorgd.

Tot wanneer kan ik een laptop bestellen voor het nieuwe schooljaar?

Wanneer u zeker wil zijn dat het toestel bij de start van het nieuwe schooljaar geleverd is, dient de bestelling voor 15/07 geplaatst te zijn. Daarnaast is het doorheen het hele jaar steeds mogelijk om een bestelling te plaatsen.

Hoe geef ik aanpassingen door van mijn huurovereenkomst? Ik gaf aan de school wijzigingen van mijn huurovereenkomst door maar dit werd niet aangepast. Hoe komt dit?

De huurovereenkomst is afgesloten tussen Leermiddel en de huurder. De school is een derde partij die geen recht heeft tot het wijzigen van gegevens. De verantwoordelijkheid ligt daarom steeds bij de huurovereenkomsthouder. Heeft u dus een wijziging? Dan bent u zelf verantwoordelijk om dit door te geven aan Leermiddel – Signpost Academic Hardware. Dit geldt voor zowel een wijziging van een adres, bankrekeningnummer of wanneer uw kind de school verlaat. Elke wijziging dient schriftelijk gecommuniceerd te worden. Telefonische wijzigingen kunnen dus niet aanvaard worden.

Mijn laptop is stuk en er is een herstelling nodig. Wat moet ik doen?

Tijdens het schooljaar mag je dit melden aan de laptopbalie van de school (directiesecretariaat). Daar zal het probleem nagekeken worden en indien nodig zullen zij het toestel aanmelden voor herstel.
Indien de schade/het probleem zich voordoet tijdens een vakantieperiode, kan je het toestel zelf aanmelden voor herstel via deze link. (het serienummer vindt u onderaan de laptop en het label vindt u op de hoes en onderaan de laptop op de sticker van Signpost, vb: SPB2024-00001)

Mijn kind verlaat de school. Wat moet ik doen?

Zoals omschreven in de huurovereenkomst dient de huurovereenkomst stopgezet te worden. De reden waarom de leerling de school verlaat is niet relevant.
Hou er rekening mee dat wij een schriftelijk bewijs dienen te ontvangen van de huurder (niet van de school) dat de leerling de school verlaat. Dit kan via e-mail naar info@leermiddel.be.
Na het ontvangen van uw e-mail bezorgt onze dienst u de nodige informatie, inclusief bedragen. Gelieve binnen de 15 dagen te antwoorden op deze e-mail. Indien wij binnen deze termijn geen antwoord ontvangen, gaan wij ervan uit dat u het toestel wenst te houden en stellen wij de factuur voor de aankoop van de laptop op.
Wanneer u beschikt over het huurovereenkomstnummer mag u dit vermelden. Zo niet, kan u de naam van de leerling alsook de school vermelden.

Hoeveel moet ik betalen voor een herstelling?

Er zijn drie categorieën:
– Binnen garantie: uw herstelling wordt kosteloos uitgevoerd.
– Buiten garantie maar onder forfait: er wordt een herstelling uitgevoerd voor de forfait van €39.
– Buiten garantie en niet onder forfait: de volledige herstelkost wordt gefactureerd.

Klik hier voor meer informatie hierover

Wat als de leerling de school verlaat voor het einde van het huurcontract?

De huurovereenkomst is enkel tussentijds opzegbaar indien de leerling tijdens de looptijd van de huurovereenkomst om welke reden ook de school verlaat. In dit geval kan de huurovereenkomst door de huurder te allen tijde eenzijdig worden opgezegd, waarbij de huurder geen opzegtermijn in acht dient te nemen.
De huurder heeft bij vroegtijdige beëindiging de verplichting om de laptop en bijhorende accessoires onmiddellijk in te leveren op de school. De verhuurfirma rekent voor de vroegtijdige beëindiging een beëindigingsvergoeding van 79.16 euro aan. Deze beëindigingsvergoeding doet geen afbreuk aan het recht van de verhuurder op een bijkomende vergoeding bij eventuele schade aan het toestel.
De opzegging door de huurder dient te worden gegeven per e-mail op zowel het e-mailadres van het contactpunt van de school (ict@atheneumboom.be) en het e-mailadres van de verhuurfirma (finance@signpost.eu). In deze e-mail vermeldt u de identiteit van de huurder en van de leerling alsook het serienummer en labelnummer van het toestel.

GO! atheneum Boom
Jan Baptist Davidstraat 2
2850 Boom
03 888 05 24
info@atheneumboom.be

GO! scholengroep Rivierenland
Kerkstraat 3
2830 Willebroek
03 500 95 80
info@rvl.be

Huis van het GO!
Willebroekkaai 36
1000 Brussel
02 790 92 00
info@g-o.be